Pachet „Large Business”

Inchiriere Copiatoare „Large Business”

La aceasta categorie, oferim echipamente care se adreseaza firmelor mari, in general cu peste 10-15 angajati si un volum lunar de tiparire ce depaseste 8000 de copii A4.

Cel mai important aspect : la inchirierea unui copiator/imprimata, firmele de mari dimensiuni au costuri de achizitie ZERO!

Pe langa costurile de achizitie ale unui copiator, mai apar si costurile de operare si functionare. In lipsa unei analize amanuntite in acest sens, de cele mai multe ori firmele nu cunosc exact valoarea acestor costuri. In cazul inchirierii copiatoarelor, toate costurile, inclusiv cele legate de tonere, cilindri, unitate cuptor si alte consumabile sunt incluse in pretul abonamentului de inchiriere, existand astfel o situatie foarte clara a costurilor.

Periodic un inginer al firmei CopierShop.ro efectueaza service-ul echipamentului inchiriat, astfel timpii de functionare sunt mai mari si se reduce posibilitatea de defectiune a copiatorului/imprimantei. Asiguram toata gama de servicii de mentenanta pentru copiatoare/imprimante, fie ca vorbim de inlocuirea unui cartus de toner, a unui cilindru, a unui cuptor sau de o reparatie mai importantaa copiatorului/imprimantei. Toate costurile sunt incluse in abonamentul de inchiriere si beneficiarul nu trebuie sa plateasca nimic in plus in cazul in care echipamentul nu functioneaza. Mai mult decat atat, in putinele situatii in care o piesa ce trebuie schimbata nu este pe stoc si dureaza mai mult de 48 ore pana aceasta intra in stoc, atunci va oferim un echipament similar cu cel inchiriat de dumneavoastra, astfel incat toti angajatii firmei sa beneficieze in continuare de toate functiile acelui echipament multifunctional( copiator sau imprimanta).

Tipuri de abonament

# Pret/Luna Numar Copii (A4 incluse)
Abonament MINI 92 Euro 8000
Abonament MEDIU 128 Euro 15000
Abonament MAXI 178 Euro 25000